Bevezetésképpen

2010.10.04. 15:15

Üdv Mindenkinek aki erre keveredett. Első nekifutásra talán először elmondanám, hogy miből indult, miért!?! :) ez a felismerés dokumentáció, mert többet az egésztől nem kell várni, csak a Miértek ami számít, a válasz szubjektív, sőt gyanítom lesz akinek egyértelmű, életszerű, általános, netán felháborító (lesz) ami nekem mégis fura.
Az egész ott indult, hogy küffödre szakad barátok, ismerősöknek ment a rinya, hogy ma reggel meg ezt láttam, hétvégén ez történt amikor erre meg arra jártam, meg már megint az volt hogy ... Állandóan csak ez a “Miért?!”, meg persze hozzá hogy ez biztos máshol nem így megy. Na szögezzük le, ez valószínű máshol is, a szomszéd országban ahol meg a fű is zöldebb, még ott is ugyanígy megy, vagy ha nem is, azért ott is vannak rá tuti példák, csak lássuk be a jó magyar ember, igaz magyar, vagy hogy mondjam azt tartja magát: “Sírva vigad a magyar” szóláshoz, és csak nekünk rossz, csak nálunk megy így, XY országban bezzeg. Na szerintem ez totál nem igaz, és ott sem kolbászból fonják a kerítést, de ennek ellenére a mértek valószínű más, és ettől tűnik jobbnak, na meg tényleg, engem is zavar, miért kell, miért így!
Alapvetően csak azok a példák jöhetnek elő persze ami körlöttem történik, vagy ismerősöktől, környezetemben lévőktől hallok, így ahogy a TV-s felmérésekben is kihangsúlyozzák: “a felmérés eredménye nem reprezentatív” ... vagy hogy van, lényeg, ez lehet csak körlöttem van így, a kerítés túloldalán már tényleg zöld a fű :P

A bejegyzés trackback címe:

https://questioneverything.blog.hu/api/trackback/id/tr762344146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása